22 mei: Ochtendexcursie De Wilgenkamp, Nijkerk

22 mei 2024 Halvedagexcursie naar De Wilgenkamp

In Nijkerk, in de beschutting van windsingels, maar aan de andere kant ook met uitzicht op de omgeving, ligt de Wilgenkamp, tuin van Brigitte en Henk Gentis. De tuin bereik je via een oprijlaan, omzoomd door knotwilgen. De tuin is aangelegd door Liesbeth Canneman. Zij heeft deze verdeeld middels hagen in verrassende kleinere tuinen; er zijn twee vijvers, Engelse borders, een moestuin, een berceau en vooral heel veel rozen. Een geschikte tijd voor een bezoek, als de rozen bloeien.

We vertrekken vanaf de parkeerplaats hoek Sperwerlaan/ Kruisbeklaan in Bilthoven, uiterlijk om 10.00 uur.

De prijs: € 5,50 voor leden en € 6,50 voor niet-leden. Dit inclusief een kopje koffie of thee en iets lekkers.

Opgave per mail naar KLIK HIER of, indien u geen e-mail heeft, bellen met Stance van Leeuwen, 06 19 47 59 58.

Graag onder vermelding van naam en mobielnummer, of u lid bent van G&B en aangeven, of u rijdt dan wel mee wilt rijden (2,50 contant voor de chauffeur), of dat u rechtstreeks gaat. Betaling op rekeningnummer NL33 INGB 000 0437 866 t.n.v. KMTP afd. De Bilt te Bilthoven onder vermelding van “excursie Wilgenkamp”.

Het adres: Slichtenhorsterweg 35, 3862 NN Nijkerk

Het bezoek aan de tuin begint om  10.30 uur. U wordt verzocht buiten de tuin te wachten totdat we worden binnengelaten.

We parkeren in de wei, links van het hek.