De Bilt/Bilthoven

Algemene Leden Vergadering 5 maart 2024

ALV 2024 met een gouden randje

In de ALV van 2024 hebben we afscheid moeten nemen van onze secretaris/ penningmeester Joke Schreuder-Borkent. Zij werd in het zonnetje gezet door de penningmeester van het hoofdbestuur, Adri Out, die speciaal hiervoor naar Bilthoven gekomen was.

Hij reikte aan Joke het ereteken in goud met oorkonde uit van de vereniging Groei & Bloei. Een welverdiende eer gezien al het werk wat Joke ook naast het secretariaat en penningmeesterschap verrichtte. Jean-Jacques Schreuder, de echtgenoot van Joke, werd ook bedankt door de voorzitter voor alle hand- en spandiensten verricht in de afgelopen jaren.

Joke’s onvermoeibare inzet ter bevordering van een groene omgeving, zoals het opzetten van de Jumelagetuin, de plantjesmarkt, de actie Steenbreek, haar werk voor het Rayon Utrecht en het Voorjaarsweekend Tuinplezier, is ook in de gemeente De Bilt niet onopgemerkt gebleven. Wethouder Van de Veerdonk was daarom  voorafgaand aan de ALV aanwezig om Joke de Chapeaupenning uit te reiken, die wordt toegekend aan inwoners die zich buitengewoon verdienstelijk hebben gemaakt.

Gelukkig blijft Joke nog actief in al deze diverse activiteiten, ook in het verzorgen van de Nieuwsbrief en het Infoblad. Zij heeft het penningmeesterschap overgedragen aan Stance van Leeuwen en het secretariaat aan mij.

Martine Bos, secretaris afdeling De Bilt Bilthoven Huis ter Heide e.o.

Voor de Concept Notulen Algemene Ledenvergadering 5 maart 2024  KLIK HIER

Huishoudelijk Reglement Afdeling De Bilt Bilthoven, Huis ter Heide e.o.

Voor het Huishoudelijk Reglement KLIK HIER